Maak industrielanderingspagina’s boeiend voor B2B-bedrijven
Relevantie versus realiteit
Er is een groot misverstand in de digitale marketing en met name voor SEO’s dat het creëren van verticale industriële landingspagina’s automatisch leidt tot het aantrekken van klanten. Maar helaas komt de relevantie van deze pagina’s in zoekresultaten niet altijd overeen met de realiteit.
De kern van uw industrielanderingspagina
De belangrijkste focus van uw industrielanderingspagina moet verkoopondersteuning zijn. Het gaat hier niet alleen om het genereren van verkeer, maar ook om het begrijpen van uw klanten en hun behoeften. Door onderzoek te doen naar de pijnpunten en verwachtingen van uw klanten, kunt u de landingpagina relevanter maken voor hen.
Laat u niet te veel leiden door zoekvolume
Laat u niet gek maken door zoekvolume. De SERP’s zijn niet erg vriendelijk voor B2B-marketing. Richt u in plaats daarvan op het creëren van inhoud die gericht is op verkoopondersteuning, zoals casestudy’s en certificeringen die relevant zijn voor uw doelgroep. De pagina moet mensen aantrekken en hen betrekken bij uw merk.
Wat zijn uw gedachten over het maken van boeiende landingspagina’s voor B2B-bedrijven? Laat hieronder een reactie achter!
0 comments:
No comments found.