“Becoming More Visible Online: Mastering the...

Wijs Je Trefwoorden Toe aan de Koopreis en Gebruikersintentie — Whiteboard Vrijdag

Map Uw Trefwoorden naar de Klantreis en Gebruikersintentie — Whiteboard Friday

Awarenessfase

In de awarenessfase is uw koper zich bewust geworden van een probleem en zoekt naar informatie om dit probleem op te lossen. De zoekwoorden die hierbij passen bevatten vaak woorden als “wat”, “hoe”, “waar” en “wie” en hebben een informatieve intentie.

Overwegingsfase

In de overwegingsfase is de koper zich bewust van het probleem en gaat op zoek naar de beste oplossing. Hierbij zijn woorden zoals “beste”, “goedkoopste” en “vergelijk” belangrijk. De intentie achter deze zoekwoorden is commercieel, omdat de koper op zoek is naar informatie over producten en diensten.

Beslissingsfase

In de beslissingsfase heeft de koper alle opties overwogen en is klaar om een beslissing te nemen. Hierbij zijn zoekwoorden zoals “korting”, “boek nu” en “download” van belang. De intentie van deze zoekwoorden is transactiegericht, omdat de koper klaar is om een aankoop te doen of een bepaalde actie te ondernemen.

Wat zijn uw gedachten over het matchen van zoekwoorden met de klantreis en gebruikersintentie? Laat hieronder een reactie achter!

0 comments:

No comments found.