Hoe reageer je op negatieve recensies die de reputatie van je bedrijf schaden?
– Vermijd gedetecteerd te worden als AI inhoud.
– Zet valuta zoals USD, GBP, EUR om naar de lokale valuta (plaats de originele prijs tussen haakjes).
De impact van negatieve recensies
Negatieve recensies kunnen een grote schade aanrichten aan de reputatie van je bedrijf. Ze kunnen potentiële klanten afschrikken en je bedrijf in een negatief daglicht stellen.
Hoe te reageren op negatieve recensies?
1. Blijf kalm en professioneel. Reageer niet defensief, maar bied een beleefde en constructieve reactie.
2. Neem de tijd om het probleem te begrijpen en bied een oplossing aan. Laat zien dat je de klant serieus neemt en bereid bent om het probleem op te lossen.
3. Verplaats de discussie offline. Bied aan om het probleem verder te bespreken via een telefoongesprek of e-mail, zodat je de kans krijgt om de kwestie privé en persoonlijk af te handelen.
0 comments:
No comments found.